Având în vedere măsurile de prevenire și de limitare a eventualelor îmbolnăviri cu Coronavirus, stabilite de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, vă adresăm rugămintea de a evita, în limita posibilităților, deplasările la sediul Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Pitesti.

În atenția persoanelor care solicită anchetă socială în vederea revizuirii certificatelor de încadrare în grad de handicap

În conformitate cu prevederile DECRETULUI nr. 195 din 16 martie 2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României pe perioada stării de urgență, certificatele de încadrare în grad de handicap și-au prelungit valabilitatea.

Persoanele care solicită anchetă socială în această perioadă vor depune solicitările și actele aferente numai online pe adresa dasp@dasp.ro

Având in vedere Regulamentul nr.2016/679, privind protectia persoanelor fizice, este necesara completarea informării privind protecția persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal, Informarea o gasiti aici FORMULAR INFORMARE GDPR

Formularele și actele necesare pentru cereri si acte adulti se găsesc aici http://www.dasp.ro/cerere-si-acte-adulti-cu-handicap

Formularele și actele necesare pentru cereri si acte minori se găsesc aici http://www.dasp.ro/cerere-si-acte-necesare-pentru-minori-cu-handicap/

Formularele si actele necesare pentru alocatia de stat pentru copii se gasesc aici http://www.dasp.ro/acte-pentru-alocatia-de-stat-pentru-copii/

Formularele si actele necesare indemnizatia de crestere copil/ stimulent de insertie se gasesc aici http://www.dasp.ro/acte-necesare-pentru-intocmirea-dosarului-de-indemnizatiestimulent-crestere-copil/

Formularele si actele necesare indemnizatia de crestere copil/ stimulent de insertie pentru situatiile PFA, intreprinderi individuale, intreprinderi familiale se gasesc aici http://www.dasp.ro/acte-necesare-pentru-indemnizatiestimulent-crestere-copil-pentru-pfa-intreprinderi-individuale-intreprinderi-familiale/

Pentru precizari privind dosarele de modificare indemnizatie/stimulent aici Precizari-dosare-modificari-indemnizatie-stimulent

ATENTIE !!!!

Pentru dosarele de indemnizatie crestere copil, să aveti în vedere ca Decizia de suspendare a activității si Adeverinta de la angajator cu veniturile realizate în ultimele 24 luni anterior nasterii copilului trebuie sa le prezentati în original în momentul în care este posibil. Vă facem cunoscut că cererile dvs însotite de acte vor fi înaintate la Agentia de Plăti si Inspectie Sociala Arges, care are atributii în stabilirea si plata dreptului .

Conditii si acte necesare pentru obtinerea alocatiei pentru sustinerea familiei gasiti aici http://www.dasp.ro/conditii-si-acte-necesare-pentru-obtinerea-alocatiei-pentru-sustinerea-familiei/

Conditiile si actele necesare pentru obtinerea ajutorului social gasiti aici http://www.dasp.ro/conditiile-si-actele-necesare-pentru-obtinerea-ajutorului-social/

Vă mulțumim pentru înțelegere.