Platforma electronică EPIDS pentru acordarea tichetului de energie este funcțională

Consumatorii vulnerabili pot solicita, online, acordarea tichetului electronic de energie, începând din data de 20.08.2025, în platforma electronică EPIDS, pe adresa https://epids.mmuncii.ro. Platforma a fost dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale.

 Persoanele care nu au acces la internet pot depune cererile în scris la Directia de Asistentă Socială  a Municipiului Pitesti, Bld. Republicii  Nr.117B, Bl. D5B, parter   ori la Oficiile poștale, începând din data de 28 august 2025.

Pentru informații suplimentare și asistență, cetățenii au la dispoziție numărul de Call-center 021.93.09 al Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială sau adresa de e-mail sprijinenergie@mmanpis.ro.

Vezi Cerere sprijin energie

Vezi Cerere sprijin Anexa

Programul: de luni până joi între orele 08:30- 15:00 și vineri între orele 08:30-12:00.

Acte necesare:

– Cartea de identitate a titularului

– Factura de energie electrică.

Tichetul are valoarea de 50 de lei/lună și poate fi folosit exclusiv pentru plata facturilor la energia electrică, până la data de 31 martie 2026. Banii nu se dau în numerar și nu se virează în cont bancar.

De acest sprijin financiar pot beneficia:

  – persoanele singure cu venit net lunar de până la 1.940 lei;

  – familiile cu venit net lunar/membru de maximum 1.784 lei.

Cererile pentru acordarea tichetelor de energie se depun o singură dată. Pentru facturile din lunile iulie și august 2025, cererile trebuie depuse în aplicația EPIDS până la data de 27 septembrie 2025.

Plata consumului de energie electrică se face direct la oficiile poștale, unde cetățeanul trebuie să prezinte factura și un act de identitate.