Skip to content

DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ

MUNICIPIUL PITEŞTI

Menu

  • Acasa
  • Protectia datelor (GDPR)
  • Formulare on-line
    • Acte: Serviciul Beneficii Sociale si Politici Familiale
      • Acte necesare pentru intocmirea dosarului de indemnizatie/stimulent crestere copil
      • Acte necesare pentru alocația de stat pentru copii
      • Acte necesare pentru ajutorul pentru încălzire
      • VENIT MINIM DE INCLUZIUNE
      • Conditii de acordare a tichetelor de gradinita
    • Acte necesare pentru serviciul de protecţie a copilului şi autoritate tutelară
    • Acte: Serviciul Protecţia Persoanelor cu Handicap şi a Persoanelor Vârstnice
      • Cerere si acte Adulti cu handicap
      • Cerere si acte necesare pentru minori cu handicap
      • Cerere si acte pentru internare
      • Cerere si acte pentru loc de parcare
      • Acte necesare pentru intocmirea dosarului de indemnizatie
      • Acte necesare pentru dosarul de angajare al asistentului personal
      • Cerere pentru evaluare complexă şi încadrare a copilului cu dizabilităţi în grad de handicap
      • Cerere-tip pentru evaluare complexa si orientare scolara/profesionala a copiilor cu dizabilitati si cerinte educationale speciale/copiilor cu cerinte educationale speciale
      • Acte necesare pentru intocmirea dosarului pentru transport urban
      • Cerere si acte acordare concediu si indemnizatie
      • Cerere prelungire indemnizatie
      • Cerere sistare indemnizatie
      • Cerere virare indemnizatie in cont
  • Despre
    • Cod etic
    • Norme de conduita trim III+trim IV 2019
    • Norme de conduita in perioada 01.01.2020-31.12.2020
    • Norme de conduita in perioada 01.01.2021-31.12.2021
    • Situatia implementarii procedurilor disciplinare semestru II 2019
    • Situatia implementarii procedurilor disciplinare in perioada 01.01.2020-31.12.2020
    • Regulamentul de ordine interioară
    • Regulamentul de Organizare si Functionare a Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Pitesti
    • HCL-258 privind infiintarea Directiei de Asistenta Sociala a Municipiului Pitesti
    • HCL-143 schimbare sediu
    • PROGRAM DE LUCRU
    • Anunt schimbare sediu
    • Lista bunurilor primite cu titlu gratuit
    • Regulament privind modul de utilizare al microbuzului școlar
    • Conducere
  • Transparență institutionala
    • Declaraţii de avere si interese
      • 2010
      • 2011
      • 2012
      • 2013
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
      • 2025
    • Ocuparea functiilor publice si/sau contractuale
    • Contracte si protocoale de cooperare/colaborare
    • Plati
    • Buget
    • Achizitii
    • Investitii
    • Structura personal
    • Integritate institutionala
    • Informatii de interes public
    • Petitii
  • Servicii
    • Serviciul Beneficii Sociale şi Politici Familiale
    • Serviciul Protecţia Copilului şi Autoritate Tutelară
    • Serviciul Protecţia Persoanelor cu Handicap şi a Persoanelor Vârstnice
    • Serviciul de Asistență Comunitară
    • Serviciul de Asistență Medicală
    • Serviciul Financiar Contabilitate Achizitii Publice Informatica Administrativ
    • Biroul Personal, Juridic si Securitatea Muncii
  • Anunţuri
  • Contactează-ne

Acte necesare pentru serviciul de protecţie a copilului şi autoritate tutelară

Nr.Nume Fişier
1Dare de seama
2Declaratie numire curator minor
5
3Formular privind efectuarea unei anchete sociale - Bani de liceu
7

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Primaria Pitesti

Pe cât de modern, pe atât de verde, îmbinând istoria cu dezvoltarea durabilă, Municipiul Pitești este construit la standardele prezentului european. Noi, cei de azi, continuăm istoria celor peste 626 de ani ai Piteștiului, încrezători într-un viitor demn de realizările noastre. Ne place să muncim, să învățăm, să ne distrăm, iubim florile și suntem mândri de orașul nostru, pentru că aici ne este căminul unde, cu ospitalitatea noastră vă așteptăm să ne cunoașteți. www.primariapitesti.ro

Anunturi

  • Anunt privind organizarea examenului de promovare in grad profesional
  • Rezultatul final al concursului organizat in data de 05.12.2024 pentru ocuparea unor posturi contractuale vacante din cadrul Centrului Multifunctional Comunitar
  • Rezultatul final al concursului organizat in data de 05.12.2024 pentru ocuparea postului vacant de conducere de sef centru la Centrul Multifunctional Comunitar
  • Rezultatul final al concursului organizat in data de 04.12.2024 pentru ocuparea unor posturi contractuale vacante din cadrul Centrului Multifunctional Comunitar
  • Rezultatul interviului la concursul organizat in data de 05.12.2024 pentru ocuparea postului contractual vacant de conducere de sef centru al Centrului Multifunctional Comunitar

Meniu

  • Acasa
  • Despre
  • Contactează-ne
  • PROGRAM DE LUCRU
  • Conducere

Contact

Bulevardul Republicii, bloc D5B, parter (fostul sediul al CAR Pensionari)

Tel: 0372030420

Fax: 0372030421

Mail: dasp@dasp.ro

PROGRAM DE LUCRU 

LUNI                  830 –1230;       1300  – 1530

MARTI               830 –1230;        1300  – 1530    

MIERCURI        830 –1230;      1300  – 1530   

JOI                        830 –1230;      1300  – 1800

VINERI               830 – 1230                            

 

 

Copyright © 2025 DIRECŢIA DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ. All rights reserved. Theme Spacious by ThemeGrill. Powered by: WordPress.
  • Acasa
  • Despre
  • Contactează-ne
  • PROGRAM DE LUCRU
  • Conducere