Director Executiv : SORIN IANCU

Program de audiențe: Miercuri între orele 09.00-11.00

Date de contact:

Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești

Adresa: Piteşti, Bulevardul Republicii nr. 117B, bl. D5B, parter ; Cod poştal: 110195

E-mail: dasp@dasp.ro

Tel: 0372030420  Fax: 0372030421

PROCEDURĂ AUDIENȚE CETĂȚENI

 În cadrul solicitării unei audiențe la conducerea instituției se vor solicita informații referitoare la problema pentru  care se solicită  audiența și referitoare la datele de identitate ale solicitantului care vor fi trecute in fișa de audiență, în care se completează obligatoriu: nume, prenume, date de contact (conform actului de identitate), număr de telefon, motivul solicitării audienței.

               Prin furnizarea informațiilor sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești cu sediul în Piteşti, Bld. Republicii nr. 117B, bl. D5B, parter, cod poştal: 110195, în scopul rezolvării solicitării.. Mai multe informatii legate de prelucrarea datelor găsiți în secțiunea „Protecția datelor (GDPR)”.


–  ÎNSCRIEREA ÎN AUDIENȚĂ-

• Se face la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești prin completarea unei cereri sau online prin intermediul e-mailului ( dasp@dasp.ro ) sau a formularului de contact care regăsește pe site-ul instituției în secțiunea “Contactează-ne”.

• Audienţele pot fi acordate doar în cadrul unei întâlniri programate (cererile pentru solicitarea unei audiențe pot fi primite cel mai târziu cu o zi înainte de ziua acordării audiențelor) ;

• Înscrierea în audiență se face doar pentru probleme care intră în competența Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești şi care pot fi soluţionate în cadrul legal de către executivul instituției. 

MOTIVELE AUDIENȚEI-

• Pentru solicitarea unei audiențe la conducerea (Director Executiv) Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești este necesar ca persoana să facă dovada faptului că a depus, anterior, o cerere căreia i s-a răspuns negativ. De asemenea, pot solicita audiență persoanele cărora nu li s-a răspuns cererilor în termen legal;

• Motivul solicitării audienței trebuie să fie real și clar exprimat, formulările generale cum ar fi „probleme personale” nefiind acceptate.


 – ORDINEA SOLICITĂRII AUDIENȚELOR –

1, Șeful serviciului de specialitate din Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești, de competența căruia este problema care face obiectul solicitării audienței;

2. Directorul Executiv al Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești – va oferi audiențe persoanelor care fac dovada faptului că au fost în audiență la unul dintre șefii serviciilor. 

NOTĂ: Timpul alocat fiecărei audiențe este de maximum 20 de minute.


– RĂSPUNSUL LA AUDIENȚĂ –

• Se va comunica, la cerere, în scris, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la data în care a avut loc audienţa, prin: poştă, email sau prin ridicare de la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești;


PROGRAM AUDIENȚE:
• Miercuri între orele 09.00-11.00