
Nr. 16094 / 06.10.2025
ANUNȚ
În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activității de voluntariat în România, cu modificările și completările ulterioare și ale Regulamentului de Organizare și Funcționare al activității de voluntariat în cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești, aprobat prin Dispoziția Directorului Executiv nr. 459/2025
Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești
Centrul Multifuncțional Comunitar
Cu sediul în Pitești, Aleea Ionel Grigore Rădulescu, nr. 2A, Județul Argeș
Organizează, la sediul instituției, selecția în vederea a 15 posturi de voluntari, dintre care: 2 posturi psiholog, 4 posturi profesori, 1 post învățător, 1 post profesor învățământ primar, 1 post kinetoterapeut, 2 posturi asistent social, 2 posturi asistent medical, 1 post îngrijitor, 1 post consilier pentru dezvoltare personală, pentru activitatea de voluntariat desfășurată în cadrul Centrului Multifuncțional Comunitar – Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilități, Centrul de zi pentru copii aflați în situație de risc de separare de părinți, Centrul de consiliere și sprijin pentru părinți și copii și Centrul de zi pentru persoane vârstnice.
În vederea participării la selecție, persoanele interesate vor depune la registratura Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești, următoarele documente:
– cerere de înscriere pentru desfășurarea activității de voluntariat (se găsește la registratura instituției sau se poate descărca de pe pagina web a DAS Pitești);
– copia actului care atestă identitatea, aflat în perioada de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie prin care s-a realizat schimbarea de nume după caz;
– dovada studiilor;
– adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterioare selecției;
– certificat de cazier judiciar;
– certificat de integritate comportamentală;
– Curriculum Vitae, model comun european;
– declarație pe propria răspundere că nu a desfășurat activitate de poliție politică, așa cum este definită prin lege.
Condiţiile specifice pentru ocuparea posturilor de asistent medical:
a) diploma de bacalaureat;
b) diplomă de școală sanitară postliceală sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform H.G.R. 797/1999, în specialitatea asistent medical generalist;
c) certificat de membru eliberat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, însoțit de avizul anual sau certificatul de membru și adeverință pentru participarea la concurs eliberată de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România ;
Condiţiile specifice pentru postul de profesor/învățător:
-student/absolvent intr-un domeniu relevant (matematica, informatica, litere, pedagogie, etc.),
Condiţiile specifice pentru postul de îngrijitoare:
-studii gimnaziale dovedite cu diplomă/adeverință
Condiţiile specifice pentru posturile de asistent social:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul asistență socială sau teologie cu specializarea asistență socială sau teologie-asistență socială;
– dovada privind înscrierea în Colegiul Național al Asistenților Sociali;
Condiţiile specifice pentru postul de psiholog:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie,
– atestat de liberă practică
– adeverință eliberată de Colegiul Psihologilor din România din care să rezulte că nu are suspendat atestatul de exercitare a profesiei;
Condiţiile specifice pentru postul de kinetoterapeut:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea kinetoterapie;
Condiţiile specifice pentru postul de consilier pentru dezvoltare personală,
– curs de formare profesională acreditat pentru ocupația „Consilier pentru dezvoltare personală”.
Condiții specifice de participare la selecție:
a) Are capacitate de muncă potrivit legislației în domeniul muncii;
b) Are capacitate deplină de exercițiu;
c) Cunoaște limba română scris și vorbit;
d) Are starea de sănătate corespunzătoare activităților de voluntariat propuse de organizația gazdă – DAS Pitești, probată prin certificat medical sau orice alt document;
e) Nu a fost condamnat pentru săvârșirea unor infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorităților cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, dovedit prin cazier judiciar;
f) Nu a desfășurat activitate de poliție politică, așa cum este definită prin lege.
Calendarul selecției:
1. Depunerea dosarelor candidaților se face în perioada 06.10.2025 – 17.10.2025, între orele 9:00-12:00, la registratura Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești.
2. Comunicarea rezultatelor la selecția dosarelor se face în data de 22.10.2025, ora 12:30.
3. Interviul are loc în data de 23.10.2025 -24.10.2025, ora 10:00, la sediul Centrului Multifuncțional Comunitar sau prin mijloace audio-video.
4. Comunicarea rezultatelor interviului: 28.10.2025, până la ora 15:30.