
ANUNŢ
privind organizarea examenului de promovare în grad profesional
În conformitate cu prevederile art. 478, art. 479 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 156 din Anexa 10 a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și prevederile art. VII alin. (38) din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, Direcția de Asistență Socială a Municipiului Pitești organizează examen de promovare în grad profesional, pentru următoarele funcții publice de execuție:
Nr. crt. | Funcția publică | Clasa | Grad profesional deținut | Structura funcțională | Grad profesional după promovare |
1. | consilier juridic | I | principal | Serviciul Personal, Juridic, Securitatea Muncii | superior |
2. | inspector | I | principal | Serviciul Financiar- Contabilitate, Achiziții Publice, Informatică, Administrativ | superior |
3 | inspector | I | principal | Serviciul Beneficii Sociale și Politici Familiale | superior |
4 | inspector | I | asistent | Serviciul Protecția Persoanelor cu Handicap și a Persoanelor Vârstnice | principal |
Probele de concurs se vor desfăşura la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Piteşti, din Bdul Republicii nr. 117B, bl. D5B, Pitești, jud. Argeș, după cum urmează:
- proba scrisă – 12.06.2025, ora 1000;
- interviul – în termenul prevăzut la art. 103 din Anexa nr. 10 a O.U.G. nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
CONDIȚII DE PARTICIPARE LA EXAMEN:
Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ, condițiile prevăzute de art. 479 alin. (1) cu excepția literei b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, respectiv:
- să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obţinut cel puţin calificativul “bine” la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
- să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Codului administrativ.
Dosarul de înscriere la concurs se poate depune personal de către candidat la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești – Serviciul Personal, Juridic, Securitatea Muncii, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail dasp@dasp.ro, în termen de 20 de zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 08.05.2025 – 27.05.2025 (inclusiv).
Dosarului de concurs transmis de candidat la adresa de e-mail dasp@dasp.ro, după terminarea programului de lucru al instituției, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, respectiv 08.05.2025 – 27.05.2025 (inclusiv), i se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligația candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfășurării probei interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică, în cazul promovării concursului.
Dosarul de concurs conține în mod obligatoriu următoarele documente:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani de activitate;
c) adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată;
d) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din anexa nr. 10 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, care poate fi accesat la: https://www.dasp.ro;
Coordonate de contact pentru înscrierea la examenul de promovare în grad profesional, cuprinzând:
– adresa de corespondență: Bld. Republicii nr. 117B, bl. D5B, parter, Pitești, jud.Argeș
– telefon/fax: Tel. / Fax. – 0372030420/ 0372030421
– email: dasp@dasp.ro
– persoana de contact și funcția deținută: Georgescu Elena – consilier juridic – Serviciul Personal, Juridic, Securitatea Muncii.
BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA:
- BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA pentru examenul de promovare în grad profesional din funcția publică de execuție din clasa I de consilier juridic, grad profesional principal în funcția publică de execuție din clasa I de consilier juridic, grad profesional superior la Serviciul Personal, Juridic, Securitatea Muncii:
Nr. crt. | BIBLIOGRAFIA | TEMATICA |
1. | Constituția României, republicată | integral |
2. | O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ, partea I, partea a II-a, titlul I şi titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II | integral |
3. | O.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare | integral |
4. | Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați. | integral |
5. | Legea nr.287/2009 privind Codul civil; | integral |
6. | Legea nr.134/2010 privind Codul de procedură civilă | integral |
II. BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA pentru examenul de promovare în grad profesional din funcția publică de execuție din clasa I de inspector, grad profesional principal în funcția publică de execuție din clasa I de inspector, grad profesional superior la Serviciul Financiar- Contabilitate, Achiziții Publice, Informatică, Administrativ:
Nr. crt. | BIBLIOGRAFIA | TEMATICA |
1. | Constituția României, republicată | integral |
2. | O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ, partea I, partea a II-a, titlul I şi titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II | integral |
3. | O.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare | integral |
4. | Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați. | integral |
5. | Legea contabilității nr.82/1991 | integral |
6. | Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr.1792/2002pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale. | integral |
III. BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA pentru examenul de promovare în grad profesional din funcția publică de execuție din clasa I de inspector, grad profesional principal în funcția publică de execuție din clasa I de inspector, grad profesional superior la Serviciul Beneficii Sociale și Politici Familiale:
Nr. crt. | BIBLIOGRAFIA | TEMATICA |
1. | Constituția României, republicată | integral |
2. | O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ, partea I, partea a II-a, titlul I şi titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II | integral |
3. | O.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare | integral |
4. | Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați. | integral |
5. | Legea nr.196/2016, privind venitul minim de incluziune, cu modificările și completările ulterioare; | integral |
6. | Legea nr.226/2021 privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie, cu modificările și completările ulterioare; | integral |
IV. BIBLIOGRAFIA ȘI TEMATICA pentru examenul de promovare în grad profesional din funcția publică de execuție din clasa I de inspector, grad profesional asistent în funcția publică de execuție din clasa I de inspector, grad profesional principal la Serviciul Protecția Persoanelor cu Handicap și a Persoanelor Vârstnice:
Nr. crt. | BIBLIOGRAFIA | TEMATICA |
1. | Constituția României, republicată | integral |
2. | O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ, partea I, partea a II-a, titlul I şi titlul II, partea a IV-a, titlul I şi partea a VI-a, titlul I şi titlul II | integral |
3. | O.G. nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare | integral |
4. | Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați | integral |
5. | Legea nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare | integral |
6. | H.G.R. nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap | integral |
Notă: toate actele normative vor fi avute în vedere în forma aflată în vigoare la data examenului cu toate republicările, modificările, completările şi abrogările.