Nr. 17121 / 29.10.2024
ANUNŢ
În conformitate cu prevederile H.G.R. nr. 1336//28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Piteşti, cu sediul în Bld. Republicii Nr.117B, bl. D5B, parter, Pitești, județul Argeș, organizează concurs pentru ocuparea a 6 posturi contractuale vacante pe durată nedeterminată, cudurată normală a timpului de lucru (8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână), din cadrul Centrului Multifuncțional Comunitar, după cum urmează:
-1 post de administrator II- Centrul de zi pentru persoane vârstnice
– 1 post de administrator I – Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilități
– 1 post de administrator II – Centrul de zi pentru copii aflați în situație de risc de separare de părinți
– 1 post de îngrijitoare – Centrul de zi pentru persoane vârstnice
– 1 post de îngrijitoare – Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilități
– 1 post de îngrijitoare – Centrul de zi pentru copii aflați în situație de risc de separare de părinți
Probele de concurs se vor desfăşura la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Piteşti, după cum urmează:
- 21.11.2024 ora 1000– proba scrisă
- 26.11.2024 ora 1000– interviul
Condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească participanţii la concurs sunt condiţiile generale prevăzute de Legea nr. 53/2003- Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cerințele specifice prevăzute de art. 542 alin. (1) și alin. (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare și condițiile specifice prevăzute în fișa de post.
*Condiţiile generale:
a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003-Codul Muncii, reoublicată, cu modificările și completările ulterioare;
d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanităţii, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h)nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare;
*Condiţiile specifice pentru posturile de administrator
– studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat
-vechime: -minim 1 an în activități administrative, pentru funcția de administrator II
-minim 4 ani în activități administrative, pentru funcția de administrator I
– declarație notarială că nu se află sub incidența art. 4 din Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
– conform prevederilor art. 12 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale cu modificările și completările ulterioare: document de evaluare psihiatrică (certificat/adeverință, eliberat/ă de medic psihiatru), favorabil exercitării funcției.
*Condiţiile specifice pentru posturile de îngrijitoare
- studii gimnaziale dovedite cu diplomă/adeverință
- vechime : – nu se cere vechime pentru postul din cadrul Centrului de zi pentru copii aflați în
situație de risc de separare de părinți
– minim 1 an pentru posturile din cadrul Centrului de zi pentru persoane vârstnice și
a Centrului de zi pentru persoane adulte cu dizabilități
– conform prevederilor art. 12 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale cu modificările și completările ulterioare: document de evaluare psihiatrică (certificat/adeverință, eliberat/ă de medic psihiatru), favorabil exercitării funcției.
Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
a)formularde înscriere la concurs;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie, sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar.
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare;
i)curriculum vitae, model comun european;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministerului sănătăţii. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezință însoțite de documentele originale în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Documentul prevăzut la lit.f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de susținere a probei scrise;
În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii;
Documentele de înscriere la concurs vor fi cuprinse într-un dosar cu șină, în ordinea prezentată în anunț.
Dosarele de concurs se depun la sediul Direcției de Asistență Socială a Muncipiului Pitești din bld. Republicii nr. 117B, bl. D5B, parter , Pitești, jud.Argeș, până la data de 13.11.2024, ora 14 00,
– luni-miercuri 10:00-14:00,
– joi 10:00-12:30 și 13:30-17:00
– vineri 10:00-12:00
Relații suplimentare se pot obține de pe site-ul instituției:www.dasp.ro la secțiunea Anunțuri și la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Piteşti –Serviciul Personal, Juridic, Securitatea Muncii și la telefon 0372030420 int. 106.
Calendarul de desfășurare a concursului
Nr. crt. | Operațiune | Termen/Data |
1 | Data publicării | 31.10.2024 |
2 | Depunere dosare (în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant- termenele se calculează avându-se în vedere inclusiv ziua când au început și ziua când s-au sfârșit). | 31.10.2024-13.11.2024, ora 1400 |
3 | Afisare rezultat selecție dosare | În termen de 3 zile lucrătoare de la ultima zi de depunere dosare |
4 | Depunere contestații față de rezultatul selecției dosarelor | În termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afisării selecției dosarelor (24 ore) sub sancțiunea decăderii din acest drept |
5 | Soluționare contestații | În termen de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor |
6 | Proba scrisă | 21.11.2024, ora 10:00, la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești |
7 | Afișare rezultat probă scrisă | În termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei scrise |
8 | Depunere contestații față de rezultatul probei scrise | În termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afisării rezultatului probei scrise (24 ore) sub sancțiunea decăderii din acest drept |
9 | Soluționare contestații față de rezultatul probei scrise | În termen de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor |
10 | Interviul | Se susține în termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise: 26.11.2024, ora 10:00, la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești |
11 | Afișare rezultat interviu | În termen de 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei interviu |
12 | Depunere contestații față de rezultatul probei interviu | În termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data afisării rezultatului probei scrise (24 ore) sub sancțiunea decăderii din acest drept |
13 | Soluționare contestații față de rezultatul interviului | În termen de 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor |
14 | Afișare rezultat final | În termen de 1 zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor solușionării contestațiilor la proba interviului |
15 | Prezentare la post | În teremen de 15 zile calendaristice de la data afișării rezultatelor finale |
Bibliografia/tematica pentru posturile de administrator
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenților economici, autorităților sau instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare- cu tematica integral.
- Ordonanța nr. 81/2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publce- cu tematica integral.
- Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii-cu tematica integral.
- Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor-cu tematica integral.
- OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ-cu tematica: Partea a VI a-TITLUL III: Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice.
Bibliografia/tematica pentru posturile de îngrijitoare
- OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ-cu tematica: Partea a VI a- TITLUL III: Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice.
- Legea nr. 319/2006 privind sănătatea și securitatea muncii, cu modificările și completările ulterioare- cu tematica: -Obligațiile lucrătorilor.
- HG nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare-cu tematica integral.
- Ordinul nr. 119/04.02.2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației, cu modificările și completările ulterioare-cu tematica integral.
Notă: toate actele normative vor fi avute în vedere în forma aflată în vigoare la data examenului/concursului cu toate republicările, modificările, completările şi abrogările.
atributiile postului de administrator