Nr.17304/31.10.2024
ANUNŢ
În conformitate cu prevederile H.G.R. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului –cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, Direcţia de Asistenţă Socială a Municipiului Piteşti, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă (8 ore/zi, 40 ore/săptămână), a următoarelor posturi din cadrul Centrului Multifuncțional Comunitar:
- 1 post contractual vacant de conducere de coordonator personal de specialitate, gradul I în cadrul Centrului de zi pentru persoane vârstnice;
- 1 post contractual vacant de conducere de coordonator personal de specialitate, gradul II în cadrul Centrului de zi pentru persoane adulte cu dizabilități;
- 2 posturi contractuale vacante de execuție de psiholog practicant, după cum urmează: 1 post în cadrul Centrului de zi pentru persoane vârstnice și 1 post în cadrul Centrului de consiliere și sprijin pentru părinți și copii;
- 1 post contractual vacant de execuție de psiholog specialist din cadrul Centrului de zi pentru persoane adulte cu dizabilități;
- 1 post contractual vacant de execuție de logoped din cadrul Centrului de zi pentru persoane adulte cu dizabilități;
- 2 posturi contractuale vacante de execuție de terapeut ocupațional debutant, după cum urmează: 1 post în cadrul Centrului de zi pentru persoane vârstnice și 1 post în cadrul Centrului de zi pentru persoane adulte cu dizabilități;
- 1 post contractual vacant de execuție de kinetoterapeut debutant din cadrul Centrului de zi pentru persoane vârstnice;
- 2 posturi contractuale vacante de execuție de pedagog de recuperare debutant din cadrul Centrului de zi pentru persoane adulte cu dizabilități.
Probele de concurs se vor desfăşura la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială a Municipiului Piteşti, după cum urmează:
- 25.11.2024 ora 1000– proba scrisă
- 28.11.2024 ora 0900– interviul
Condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească participanţii la concurs sunt următoarele:
I. Condițiile specifice:
- Pentru posturile vacante de coordonator personal de specialitate
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul asistență socială sau teologie, specializarea asistență socială sau teologie- asistență socială
- minim 2 ani vechime în domeniul serviciilor sociale;
- aviz de exercitare a profesiei de asistent social eliberat de Colegiu Național al Asisteților Sociali, treapta de competență practicant;
- adeverință eliberată de Colegiu Național al Asisteților Sociali din care să rezulte că nu are suspendat avizulul de exercitare a profesiei;
- document de evaluare psihiatrică (certificat, adeverință eliberat/ă de medicul psihiatru) favorabil exercitării funcției (conform prevederilor art. 121 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare).
- 2. Pentru posturile vacante de psiholog practicant:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie, specializarea psihologie;
- atestat de liberă practică, treapta de specializare practicant, în specialitatea consiliere psihologică ;
- adeverință eliberată de Colegiul Psihologilor din România din care să rezulte că nu are suspendat atestatul de exercitare a profesiei;
- minim 1 an vechime în specialitatea studiilor;
- document de evaluare psihiatrică (certificat, adeverință eliberat/ă de medicul psihiatru) favorabil exercitării funcției (conform prevederilor art. 121 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare).
- 3. Pentru postul vacant de psiholog specialist:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie, specializarea psihologie;
- atestat de liberă practică, treapta de specializare specialist, în specialitatea psihoterapie;
- adeverință eliberată de Colegiul Psihologilor din România din care să rezulte că nu are suspendat atestatul de exercitare a profesiei;
- minim 4 ani vechime în specialitatea studiilor;
- document de evaluare psihiatrică (certificat, adeverință eliberat/ă de medicul psihiatru) favorabil exercitării funcției (conform prevederilor art. 121 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare).
- 4. Pentru postul vacant de logoped:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie, specializarea psihologie;
- curs în logopedie, atestat cu document de absolvire;
- atestat de liberă practică eliberat de Colegiul Psihologilor din România;
- adeverință eliberată de Colegiul Psihologilor din România din care să rezulte că nu are suspendat atestatul de exercitare a profesiei;
- minim 6 luni vechime în specialitatea studiilor;
- document de evaluare psihiatrică (certificat, adeverință eliberat/ă de medicul psihiatru) favorabil exercitării funcției (conform prevederilor art. 121 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare).
- 5. Pentru posturile vacante de terapeut ocupațional debutant:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie, specializarea terapie ocupațională;
- document de evaluare psihiatrică (certificat, adeverință eliberat/ă de medicul psihiatru) favorabil exercitării funcției (conform prevederilor art. 121 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare).
- 6. Pentru postul vacant de kinetoterapeut debutant:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea specializarea kinetoterapie;
- dovada înscrierii în Colegiul Fizioterapeuților din România;
- document de evaluare psihiatrică (certificat, adeverință eliberat/ă de medicul psihiatru) favorabil exercitării funcției (conform prevederilor art. 121 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare).
- 7. Pentru posturile vacante de pedagog de recuperare debutant:
- studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- curs acreditat de pedagog de recuperare;
- document de evaluare psihiatrică (certificat, adeverință eliberat/ă de medicul psihiatru) favorabil exercitării funcției (conform prevederilor art. 121 alin. (4) din Legea nr. 292/2011 a asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare).
II. Condițiile generale:
prevăzute de Legea nr. 53/2003- Codul muncii , republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 , republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h)nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Dosarul de concurs va conține următoarele documente:
a)formularde înscriere la concurs;
b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie, sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar.
g)adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului
h)certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare;
i)curriculum vitae, model comun european;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministerului sănătăţii. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezință însoțite de documentele originale în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Documentul prevăzut la lit.f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de susținere a probei scrise;
În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Documentul prevăzut la lit. h) poate fi solicitat și de către autoritatea sau instituția publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii;
Dosarele de concurs se depun la sediu Direcției de Asistență Socială a Muncipiului Pitești din bld. Republicii nr. 117B, bl. D5B, parter, Pitești, jud. Argeș, în termen de 10 zile lucratoare de la data publicării anunțului.
Bibliografia, tematica, precum și alte date necesare desfășurării concursului sunt prevăzute în anexele atașate prezentului anunț și se pot obține de pe site-ul instituției: www.dasp.ro la secțiunea Anunțuri sau la sediul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Pitești
Relații suplimentare la telefon 0372030420 int. 106 – Serviciul Personal, Juridic, Securitatea Muncii.
Calendarul de desfășurare a concursului
Nr. crt. | Operațiune | Termen/Data |
1. | Publicare anunt | 04.11.2024 |
2. | Depunere dosare | 04.11.2024 – 15.11.2024 luni- miercuri – orele 1000– 1400 ; joi – orele 0900– 1230; 1330– 1700; vineri – orele 0900– 1100. |
3. | Selectia dosarelor | In termen de doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor |
4. | Afisare rezultat selectie dosare | In termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului prevazut de lege pentru selecția dosarelor |
5. | Termen de depunere a contestatiei fata de rezultatul selectiei dosarelor | In termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor |
6. | Termen de solutionare a contestatiei fata de rezultatul selectiei dosarelor | In termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor |
7. | Proba scrisa | 25.11.2024 ora 1000 |
8. | Notarea probei scrise | In termen de o zi lucratoare de la finalizarea probei |
9. | Afisare rezultat proba scrisa | In termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei |
10. | Termen de depunere a contestatiei fata de rezultatul probei scrise | In termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului probei scrise |
11. | Termen de solutionare a contestatiei fata de rezultatul probei scrise | In termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor |
12. | Interviul | 28.11.2024 ora 0900 |
13. | Notarea interviului | In termen de o zi lucratoare de la finalizarea probei |
14. | Afisare rezultat interviu | In termen de o zi lucratoare de la data finalizarii probei |
15. | Termen de depunere a contestatiei fata de rezultatul interviului | In termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului interviului |
16. | Termen de solutionare a contestatiei fata de rezultatul interviului | In termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor |
17. | Afisare rezultat final | In termen de o zi lucratoare de la data afișării rezultatelor solutionarii contestațiilor pentru ultima probă |
18. | Prezentare la post | în termen de 15 zile calendaristice de la data afisării rezultatelor finale |
Bibliografia si tematica coordonator gradul I-Centrul de zi pentru persoane varstnice
Bibliografia si tematica coordonator gradul II-Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilitati
Bibliografia si tematica kinetoterapeut debutant – Centrul de zi pentru persoane varstnice
Bibliografia si tematica logoped- Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilitati
Bibliografia si tematica psiholog practicant- Centrul de zi pentru persoane varstnice
Bibliografia si tematica psiholog specialist- Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilitati
Bibliografia si tematica terapeut ocupational debutant- Centrul de zi pentru persoane varstnice
Fise post coordonator gradul I- Centrul de zi pentru persoane varstnice
Fise post coordonator gradul II- Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilitati
Fise post kinetoterapeut debutant- Centrul de zi pentru persoane varstnice
Fise post logoped- Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilitati
Fise post pedagog recuperare debutant- Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilitati
Fise post psiholog practicant- Centrul de zi pentru persoane varstnice
Fisa postului psiholog practicant- Centrul de consiliere si sprijin pentru parinti si copii
Fise post psiholog specialist- Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilitati
Fise post terapeut ocupational debutant- Centrul de zi pentru persoane varstnice
Fise post terapeut ocupational debutant- Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilitati